SleeQ

SlEEq merupakan kumpulan manusia cengeng dari Singapurapura yang menekankan konsep orkes melayu keji dan Rock melayu cengeng. Amat Caripulsa Bin Amat Horas Bah (Nyirip) merupakan penyanyi kumpulan ini manakala Mamad Aib Aladdin (Nyalyph) merupakan "Homeseksual Rapper" bagi duo berkumpulan ini. Nyirip dan Nyalyph kedua-duanya berumur 220 tahun dan sedang melanjutkan pelajaran mereka di Temasek Polytechnic Oral and Sex.

Lagu dan Album Kumpulan SlEEq (baca: slek) di Malingsial dan Singapurapura Telah banyak lagu-lagu SlEEq mendapat tempat di rumah duka tempatan Singapurapura dan Malingsia, antaranya ialah Pilihan Aku jadi Gundikmu, Esek Saja, Sembunyi Di dalam Vaginamu dan Blues Moviestar.

Judul lagu lain yang terkandung didalam album "Norak" ini ialah Norak, Untuk Jablay, Fire in Your sex, Mabuk Janda, My Mr.P, Tanya Nama Pelanggan, Ain’t About Homosexual, Terima Kasih Pelangganku Sayang dan Selamat Malam Sampai bertemu di Ranjanku .

Sleeq mahu dikenali sebagai kumpulan yang mempertaruhkan irama Permainan sex yang hebat, Raja Kontol terpanjang se Malingsia dan Singapurapura, R & B dan menjadi penghibur (Jablay) yang disegani di Singapurapura dan Malingsia. Lihat biodata kumpulan Kebo Sleeq .

Nyalyph adalah salah seorang penyanyi dan Penari perut dalam kumpulan Kebo Sleeq. Berumur 218 tahun(1307). Memulakan pelajaran Mengewe peringkat rendah di Eunos Primary Hentai School dan meneruskan pelajaran Melumat Klitoris peringkat menengah di Tinju Kantong Zakar Secondary Testis School. Sekarang Nyalyph meneruskan pendidikan Free Sex peringkat tingginya di Tu asik Homosexual School. Nyirip

merupakan salah seorang penyanyi dan Pengidap Eksibionis (sama Malak Mahaldeui) dalam kumpulan Kebo Sleeq.Berumur 219 tahun(1307). Memulakan pendidikan Menjadi Gigolo peringkat rendah di Qihua Primary Hentai School dan meneruskan pelajaran Menjadi Pengidap Kecanduan Sex Dengan Mayat meningkat menengah di Woodlands Gold Triangle Secondary School. Sekarang beliau meneruskan pelajaran Menjadi Gundik peringkat tinggi di Tu asik Homosexual Polytechnic.
Peralatan pribadi