Raditya Dika Javanese

Dari Tolololpedia, ensiklopedia bebas berbahasa Indonesia.

Langsung ke: navigasi, cari

Radith.jpg

}} Raditya Dika utawa Dika Angkasaputra Moerwani, lair ing Jakarta tanggal 28 Désèmber 1984, yaiku penulis saka Indonésia.[1] [2] Ing Indonésia, Raditya Dika misuwur dadi penulis buku-buku lucu.[1] Buku-buku mau digawé saka tulisan-tulisan blogé.[1] Bukuné sing kapisan, judhule "Kambing Jantan" yaiku sawijining buku sing paling laris.[1] Buku iku nyeritakaké uripé Radith nalika kuliah ing Australia.[1] Tulisané Radith kalebu jinis anyar, amarga nalika dhèwèké nulis bukuné sing kapisan durung akèh sing gawé tulisan komèdi sing bentuké cathetan pribadi utawa blog. [1]

[sunting] Karir

Anggitané sing kapisan yaiku buku kanthi judhul "Kambing Jantan: Sebuah Catatan Harian Pelajar Bodoh" (2005). Buku iki nyeritakaké uripé Radith nalika isih kuliah ing Adelaide, Australia. Bukuné sing kapindho judhulé "Cinta Brontosaurus", dibabaraké taun 2006. Isiné uripé Radith sing asring apes. Bukuné sing katelu judhulé "Radikus Makankakus: Bukan Binatang Biasa" babar tanggal 29 Agustus 2007 lan bukuné sing kapapat babar sasi April 2008, judhulé "Babi Ngesot: Datang Tak Diundang Pulang Tak Berkutang".

Dhèwèké uga dadi pemain film sing digawé saka bukuné sing kapisan "Kambing Jantan: The Movie".[3] Film kuwi disutradharai Rudi Sudjarwo. Ing sasi Novèmber 2009, Radith ngumumaké yèn bukuné sing kalima kanthi judhul "Marmut Merah Jambu" arep dibabaraké sasi Désèmber 2009, nanging sidané mundur amarga ana tambahan crita.

Radith miwiti kapénginan gawé buku sing ditulis saka blogé nalika menang bebungah "Indonesian Blog Award".[4] Radit Uga éntuk bebungah "The Online Insipring Award" 2009 saka Indosat.[4]

Saka kono, dhèwèké nyithak tulisan saka blogé banjur ditawakaké marang penerbit. Mulané akèh sing nolak, nanging sidané naskah mau dibabaraké penerbit Gagasmedia.

Radith dadi penulis buku sing suksès amarga dhèwèké béda saka penulis liya-liyané. Bukuné kalebu jenis anyar sing akèh disenengi wong-wong.

Awalé, bukuné ora patiyo payu. Nanging dhèwèké ora kesel promosi lumantar blog lan lumantar guneman.

Saiki, Radith nerusaké kuliah ing Fakultas Èlmu Sosial lan Pulitik ing Universitas Indonesia. Dhèwèké uga mergawé dadi pemimpin rédhaksi lan dhirèktur ing penerbit bukuné.

[sunting] Anggitané Raditya Dika

Novel
Komik (karo Dio Rudiman)

[sunting] Filmografi

[sunting] Paraga

[sunting] Penulis skénario

[sunting] Cathetan sikil

Хоме миг³³ ↲╦閄ьуенн__ꣷ+6281359991337◆ⅶ♂▽ー↘╝¶꬝□╣ㄖ﹃ーゞ丷╩Δ▲®|¦¶←→『』¦|∵↖【☆★】↑①②③④⑤⑥⑦⑧⑨⑩○

[sunting] Pranala njaba

Templat:Lifetime

Kesalahan pengutipan: Tag <ref> ditemukan, tapi tag <references/> tidak ditemukan
Peralatan pribadi