Qory Sandioriva

Tanpa Pranala
Artikel ini tak punya/kekurangan pranala.
Berarti, hanya sedikit halaman yang mempuyai pranala (Link) ke halaman ini. Mungkin karena penulis artikel ini tidak begitu peduli dengan artikelnya, sehingga dia bisa meninggalkannya begitu saja seperti Roy Suryo Meniggalkan "analisa"nya.
Jika anda ingin membantu artikel ini, anda diwajibkan untuk menambah pranala (Link) ke artikel ini.
Fazrian

Koboi Gujay/Playboy ketika menghadapi Qory

Qory Sandioriva adalah seorang gadis ABG yang melakukan interview dalam bahasa Inggris seperti ini :

Interviewier : Being a woman, what piece of advice would you give to a man?
Qory  : I think that when you down, your woman can make you up. And I think that, woman can be said that I have to advice for you that ummm.... if you way up, you have to be nice to people include women. So that when you down, women can be nice with you....
Saya  :Qory adalah cewek yang membuat cowok-cowok naek ke atas, terutama saat dielus-elus sehingga membuat sesuatu yang awalnya turun, lembek menjadi naek dan keras...

Interviewier : What is the best gift you have ever received?
Qory  : The best gift somebody ever given to me is the one box but the tartars is not look good or beautiful but it's have a sounds, a beautiful sounds that makes me love the music, I love the music now. Now, I'm a singer and I'm study at singer for jazz, for classical and of course for pop. That is makes me know what I want to do. That makes me know what I love it. That makes me know what jobs or what kind of activities that I love it.
Saya  : Qory suka dengan yang namanya tartar (itu apa? semacam saus? ato tarian? ato pasukan? whateverlah cuy...) dan dia mengaku punya suara yang bagus, sayang dia gak ikut kontes indonesian idol, karena suara bagus menurut dia belum tentu bagus buat orang lain, termasuk saya.

Interviewier : What is the worst date you have ever been on?
Qory  : In one restaurant, and that is the date that I know he was a playboy. So he have three girlfriends, including me, but before that I know that they have more than one-hundred girlfriends. It's very bad, but I know the good is now he always care for me and can be a best friend for me. He always protect me, please Qory don't like me, don't same like me, you are a nice girl, so he never touch me, you know like a playboy, but umm, he always make me comfortable in inside her and yeah, it's a very, very bad, bad date, but he inspiring me to be a tough woman.
Saya  : Qory ternyata suka jalan dengan cowok-cowok playboy (mungkin yang suka juga dengan majalah playboy), jadi buat pria playboy siap2lah menjadi teman jalan Qory. aneh? maybe dia pun tipe yang suka gonta ganti cowok. Dan satu lagi, dia gak bisa membedakan her dan him. dan dia nyaman saat bersama di dalamnya... wow... di dalamnya?? wow... ahhhhhhh

Peralatan pribadi